happy new year !

happy new year ! yaahh ! maknanya blog aku nihh da setahun umurnya ! hehehehe ! btw ! 2011. . banyak weyh kenangan aku yang ta boleh dilupakan ! ada manis dan pasti ada perit kan ? yang manisnya ! jumpa kawan kawan 5azam ! tahun 2011 la yang paling bermakna ! dan tahun yang menjalinkan hubungan kawan yang erat sangat dengan warga 5azam ! aku sayang korang ! hehehehe ! yANG perit nye ta tercakap la kan ! satu satu dugaan yang aku lalui ! yang paling menyakitkan hati ! tapi da nama pun dugaan ! redha je la kan ! ok ! goodbye 2011 ! welcome 2012 ! hopefully anda bawakan saya kehidupan yang lebih bermakna dan manis ! to him ! saya tetap tunggu awak ! kalau ada jodoh alhamdulillah ! kalau tak ada ! its okay ! redha dengan ketentuan ILAHI ! :')


wishing you happy new year !


:')

everything happened has a reasons :'').

No comments:

Post a Comment